>
عكس ايسان


♥♥i lovea korea♥♥

KORE AND SS501


نظرات شما عزیزان:

majnoon20
ساعت3:49---24 مرداد 1394
سلام برات پیغام گذاشته بودم ولی انگار ندیدی هنوزم میری اونجاا؟
تازه دیدمش.....هر وقت خییییییلی بیکار باشم


majnoon20
ساعت14:36---23 مرداد 1394
سلام خوبی خوشی؟منم مثل تو سریال های کره ای رو دوست دارم فقط حیف اخربعضی هاش خوب هاش کشته میشن راستی منو که اخراج کردن ازچت روم میتونی اونجا رفتی مدیر رو دیدی بهش بگی چرا اخراج شدم؟
سلام مرسی...تو خوبی؟چرا اخراج شدی باش بهش میگم


مهتاب
ساعت22:44---23 بهمن 1393
تو این وبم لینکت کردم منو هم بلینک ♥♥♥♥
لینکی مهتاب خانم


نازی
ساعت0:17---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی niloofar ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
شماااااااا؟؟؟


ایدا
ساعت0:02---28 مرداد 1393
وبت خیلی خوجله
اوریییییییییییین
موفق باشی
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن


سونگ یون
ساعت15:54---20 آذر 1392


سونگ یون
ساعت16:00---12 شهريور 1392
سلام خوبی نیلو جونم؟
از فیلم دو دوست مطلب پطلب نمیذاری؟
حرف زیادی ندارم و نداشتم. فقط اومدم بهت یه سر بزنم...
تو هم یه سر بزن

فعلا...


amir
ساعت19:07---17 خرداد 1392
سلام وبت عالیه عزیزم اگه تونستی یه سری هم به من بزن ونظرررر یادت نرود

سونگ یون
ساعت20:18---16 خرداد 1392
چه جالب اسم واقعی من هم نیلوفره و عاشق کره ای ها هم هستم...

Kimiya
ساعت14:27---20 اسفند 1391
سلام عزیزم چطوری ؟
منم عاشق کره ای هام و کلی وبلاگ کره ای دارم
اسماشونو بهت می گم حتمت یهشون سر بزن و نظر یادت نره تازه من عاشق دونگیم (Han Hyo Joo)
اسم وبلاگ ها :
Dong_Yi.loxblog.com
Saranghe.loxblog.com
Wooyoung.loxblog.com
Korean_music_lyrics.loxblog.com
Son-Ye-Jin.loxblog.com
SS5012000.Mihanblog.com
T-aralove.mihanblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ جمعه 18 اسفند 1398برچسب:عكس ايسان, ساعت 15:40 بـ ه قـلمـ niloofar



طراح : صـ♥ـدفــ


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');